VG debatt - inlägg sedan 3/6 kl 6.00
Lennart Odhström, Las Palmas, Spanien
Då är vi nere i 28 i truppen. Holten såld till Hansa Rostock. En bra lösning för alla parter.Ytterligare 6-8 spelare behöver säljas eller lånas ut. Detta för att göra det möjligt för Hamberg att värva nya.
Enligt mig borde vi i framtiden bara ha två målvakter. Bättre att lägga lönen för tredjemålvakten på att värva unga talanger som kan spela i U19. Med tre vuxna målvakter så är det bara två som får spela, en i A-laget och en i U21.
Jörgen Willborg, Borås
25 MEUR för Yohanna i AIK efter att han gjort 2 mål och ett par dribblingar? Världen är galen...
Lennart Odhström, Las Palmas, Spanien
Jörgen>>>> Vi lever i underliga tider. 25 miljoner euro är i runda slängar 275 miljoner kronor. Det får du 275 Volvo XC90 för eller 78 villor. Du kan även köpa 68 750 årskort på de dyraste sittplatserna på Borås Arena.