Lördag 6/6 2026

VG debatt - inlägg sedan 4/6 kl 0.00


Lennart Odhström, Las Palmas, Spanien - fredag 5 juni 2026 kl 13.01
Då är vi nere i 28 i truppen. Holten såld till Hansa Rostock. En bra lösning för alla parter.

Ytterligare 6-8 spelare behöver säljas eller lånas ut. Detta för att göra det möjligt för Hamberg att värva nya.

Enligt mig borde vi i framtiden bara ha två målvakter. Bättre att lägga lönen för tredjemålvakten på att värva unga talanger som kan spela i U19. Med tre vuxna målvakter så är det bara två som får spela, en i A-laget och en i U21.


Jörgen Willborg, Borås - fredag 5 juni 2026 kl 13.18
25 MEUR för Yohanna i AIK efter att han gjort 2 mål och ett par dribblingar? Världen är galen...

Lennart Odhström, Las Palmas, Spanien - fredag 5 juni 2026 kl 21.40
Jörgen>>>> Vi lever i underliga tider. 25 miljoner euro är i runda slängar 275 miljoner kronor. Det får du 275 Volvo XC90 för eller 78 villor. Du kan även köpa 68 750 årskort på de dyraste sittplatserna på Borås Arena.

Läs nya (från 6/6 kl 3.36) / dagens / äldre inlägg

Skriv inlägg!